En..två!

Godmorgon!

Eller, gomiddag kanske man kan säga! Har ju varit vaken några timmar nu trots allt.
Börjar snart att jobba, laddar i vanlig ordning med en kopp kaffe!
Har varit hemma hos mamma och pappa en sväng på morgonen. Pratade lite skit och hämtade lite räkningar. Usch, det är ju dags att betala dom nu också! Ångest.. Pengarna kommer in, och pengar rullar ut.

Gjorde ett tappert försök till att kliva upp tidigt i morse. Ställde väckarn på 06:00, enbart för att hinna vakna till liv innan man skulle åka upp hit. Men låg och drog mig en stund extra. Har sovit så jäkla taskigt i natt efter min hemska dröm. Gubben klev upp i världens panik 06:30, stressade mig och sa att jag skulle he mig ur sängen.

S; Hörru, kliv upp nu!
J; Mmmm
S; Hörru!!
J; MEN JAA! Har du bråttom idag eller?! När ska vi åka?
S tittar konstigt på mig.
J; Klockan är ju bara 06:30
S; SUUUCK..

haha, liten trodde att klockan var halv 8.. Men vi klev ju upp tillslut. Fick ju pyssla på med lite saker då innan det var dags att rulla på riktigt.
Ikväll efter jobbet så ska jag gå ner och putsa på min bil. Den blir ju klar idag, så då ska jag städa ur den riktigt och ta kort på den. Lägga ut en ny annons och hoppas på att det är någon som vill köpa den nu :)

Nej ni... Nu tickar klockan! Dags att arbeta
Hörs!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: