Det är fredag och jag har fått..

..lön! kanske inte så mycket att hurra över. Men någonting är det ju som gör en lycklig ;)
Har precis kommit tillbaka på jobbet efter en timmes lunch. Eller ja, nästan en timme. Snart!

Har varit och tittat på min bil som håller på att få en makeover! Den blir så fin så man nästan får ångest över att den ska säljas! Men jag får ju en finare bil nästa gång, kan man hoppas :) väntar bara på att det ska dyka upp någon som kan vara utav intresse.

Igår gick vi och la oss typ klockan nio. Helt färdig efter att ha hållt på med allt putsande och sånt. Somnade nästan på direkten! Känner sig ju ganska utvilad idag :) Får se vad helgen har att erbjuda. Finns lite olika alternativ, men ingenting som riktigt går. Kan hända att vi åker upp till mamma och pappa i morgon! grillar och bara har det bra. Tydligen så hade pappa försökt lirka dit oss! Valet blir svårt ;) haha..

Jaa, någonting mer då? Njaa, jag tror faktiskt inte de. Eller jooooo! Fast de tänker jag inte berätta nu :) Ni får nog ha tålamod några veckor till. Och om det är så att jag har glömt bort de om typ 4-5 veckor så får ni påminna mig lite, så lovar jag att berätta de då :) IIIIH, underbart!

Jaja, man kanske ska gå och jobba då. 3½ timme till, sen jäklar har jag helg!!

/ Jennifer

11-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: