Alla ska då minsann...

..fylla år den här månaden! Detta innebär ju att jag kommer bli pank eftersom jag måste köpa presenter!
Bara den här veckan så är det tre stycken som fyller år. Eller va de kanske fyra (?) Kommer inte ihåg ;) Och sen i söndags hade jag ju ett födelsedagsbarn. Kusinen min som fyllde 13(?) :) Stortjejen.

Iallafall så ska jag åka in till stan i morgon för att inhandla lite grejer.. Dessutom lite kläder till mig själv :) Känns som att garderoben början på bli tråkig nu.. Känns som att jag köper och köper, men har aldrig någonting att ha på mig?! Konstigt de där..
Ligger i sängen nu och myspyser.. Kikar runt lite efter småsaker som man kanske skulle behöva. Kan vara bra att förbereda :)

Aja, sak samma.. Tänkte bara skriva för nöjes skull.
Vi hörs

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: