Snöskottaren

Aa, Pjuuu, va skönt det var att komma ut en stund. Har skottat av gården och sopat lite. En snäll traktor hade varit här i morse och dragit av halva gården så jag behövde ju bara skotta parkeringen och dom små gångarna till garagen och bodarna.
Fick besök av min pappa också som hade varit och besiktigat sin racerbil ;) han hjälpte mig lite med att skotta snö, han var även tvungen att berätta hur man skottade. Haha. Finns inte en enda karl i hela världen som skottar som honom. Raka kanter och alldeles renrakat på marken. Samma sak gäller på sommaren med gräset och gruset. Jag och en vän skrattade gott åt honom när han körde "gruskrattaren" efter gräsklipparen en sommar.

Alldeles strax ska jag springa ner i tvättstugan och hänga upp tvätten, kasta in en ny och sen börja städa. Hoppas att tiden springer iväg idag så ja får åka och hämta prinsen på dagis.

Nehe, mitt upp i min planering så skickar svärmor ett kaffe-sms. Jag får väl åka dit och ta en påtår innan jag tar tag i städningen då.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: