Såhär innan jul.

Humöret känns jävligt lågt just nu! Vet varken vad jag ska säga eller göra. Har stängt in mig själv på kontoret, här tänker jag sitta tills jag själv inser att det faktiskt inte går att sitta uppe och deppa en hel natt utan att sova en blund, jag kommer ju vara ännu mer bitter då.
Känns som att jag skulle behövt rensa tankarna lite, jag skulle vilja ha någon att prata med. Någon som jag vet bryr sig om MIG, och som faktiskt kan lyssna och förstå vad jag har att säga. Jag trodde att jag hade en person som faktiskt brydde sig om hur jag mår, men jag hade nog fel. Det var viktigare att bry sig om hur andra mår. Jag har inte ens fått frågan "hur mår du? Vad kan hjälpa dig att bli bättre? Jag stöttar dig"
Istället är det jag som berättar för någon som bara ger ett "jaha" till svar. Jag kan lika gärna prata med en sten än att berätta om mitt liv för dig igen.

Nej usch.. Nu har jag klagat färdigt för ikväll! Ska sitta och tjura en stund till sen går jag nog och kryper ner under täcket med min katt! Henne kan man iallafall prata med, får dock bara ett "mjao" till svar, men det värmer i hjärtat de också!
Sov gott alla bloggläsare!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Du har mig vännen!!! Det vet du! Och jag bryr mig om dig jättemycket!!! PUSS OCH MÅNGA KRAMAR!!

2012-01-02, 13:05:28 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: