Punkt

Har precis kommit hem från en heldag på vift!
Först tog jag en fika hemma hos Lotta innan jag åkte ner på HC. Efter de stack jag iväg och mötte uppe fina Diana på brödbiten. Fikade och pratade om allt möjligt! Måste ju passa på att få lite info nu när vi väl får ses. Dumma unge att bo så långt bort ;) Förut visste vi allt om varandra, nu vet vi ju knappt vad vi heter.
Följde med henne på Ica och handlade lite innan vi skiljdes åt.
Åkte på Björkhammar och fikade med Lotta ännu en gång. Kikade på gamlingarna och drog snabbvisit genom avdelningarna.

På vägen hem gjorde jag en god gärning.. Tråkigt bara att polisen inte kan rycka ut på allt!
Hur som helst.. Nu tänkte jag lägga mer i soffan och läsa min bok som jag fick hem idag. Johan Alander - Punkt!
Dom säger att den ska vara bra.. Trots att jag varken varit missbrukare eller alkoholist så tycker jag att det är intressant att läsa! Tycker det är starkt av dom som tar sig ur den där skiten! Har haft några vänner som suttit där och varit stark nog att ta sig därifrån. Ni är BRA!

Nej nej, nu blir det läsning! Tur att jag slipper läsa högt ;)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: