Punkt slut

Jag läste ut boken igår.. Den var riktigt bra! Vissa rader var riktigt rörande. Johan Alander, du har gjort det bra!

Idag känns det som att jag skulle vilja packa väskan och åka iväg. Långt bort härifrån! Där det finns något slags lugn. Är trött på att kämpa i motvind, är trött på att ge mig själv ett hopp som inte finns.
Lotta kommer strax och dricker kaffe med mig! Hon är en bra svärmor, en som jag kan prata med om allt. Någon som förstår vad jag menar och någon som förstår hur jag känner.

I morgon kommer kanske min kära vän JonnaPonnaPooh hit, med sig har hon sina underbart vackra barn! Saknar att få "rå om" lilla Ella och att få leka med Linnéa som kommer på allt tok. Dom två betyder mycket för mig :)

Känns som att jag skriver osammanhängande idag. Kan kanske bero på att jag själv känner mig lite virrig! Ena stunden så vet jag så väl vad jag gör, andra stunden vet jag knappt vart jag ska ta vägen.
Hepp, nu kommer nog Lotta hit snart så det är väl dags att jag gör i ordning kaffet.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: