Mys med alla barnen

Hej och hå!
Nu är jag mätt i magen efter att ha ätit tacos till middag.

Idag har det varit en bra dag. Var faktiskt längesen jag mådde så bra som idag. Klev upp när älsklingen åkte på jobbet, gjorde mig i ordning och hoppade in i bilen. Mötte syster på vägen för att lämna lite saker som lillprinsen min glömde här igår.
Sen bar det av till Brunflo, hem till Jonna, Linnea och Ella. Gosade lite med lillan och matade henne lite innan ju hoppade in i bilen och åkte till Mickan och Markus för att ta en kaffe och kolla in deras nya lägenhet :) efter de styrde vi vidare upp till lillänge. Gick runt i lite olika affärer. Finns ju inte så många roliga butiker där, men ändå köpte jag mig en ny bh och ett par tights som jag ska ha på julafton :) trodde att jag skulle hitta en tröja eller liknande som jag kunde ha på mig, men inte de.
Slutligen gick vi på Coop så Jonna fick handla mat. Kan bara säga att vi skrattade oss fulla när vi kom ut därifrån. Oj oj! :)

Sa hej då till tjejerna och drog mig ner på stan till mina söta kusiner och söta lilla Engla. Som tack för att jag kom och hälsade på så fick jag mina byxor nerspydda med bröstmjölk!! Mums va mysigt de är med barn ;) de förstnämnda kanske ja inte va så ärlig med, men barn är nog de mysigaste som finns. Oj va ja älskar dom små liven :) har träffat fyra små godningar idag. Alla i olika åldrar. Allt i från 1 1/2 månad till 4 år :)

Men nu ska jag kila iväg och leta efter julgransmattan och stryka den, sen ska jag sätta upp lite glitter i dörrarna :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: