Mera julklappar till folket

Kom hem från föräldrarna för en liten stund sen. Ligger i soffan och tittar på film med min gosigaste gubbe just nu! :) ska strax lägga oss i sängen och då har jag lovat honom lite massage. Tror knappast att han ger något tillbaka ;) möjligtvis en puss.

Firade som sagt var jul idag igen. Eftersom inte alla i familjen kunde vara samlade på julafton så tog vi igen allt idag. Åt julbord och öppnade julklappar. Fick även idag världens bästa julklapp!! :D ingen kan ju vara mer stolt än mig just nu! :)
Fick även en till mortel, så nu har jag två. I ett år har jag tjatat om att få en, men jag har inte fått någon, och nu när julen kom så fick jag helt plötsligt två.
Pissan fick en julklapp hon också :) Av min pappa. Haha. Han är så omtänksam ;) hon kommer ju va nytta av den senare iallafall.

Nu ska vi titta på film och mysa en stund!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: