Kyligare dag

JAA, rubriken säger ju allt om den här dagen. -11 grader ute och 14 grader inne. Eldar för fullt så jag får upp nån jäkla värme i huset. Älsklingen hade lagt på mig sitt täcke i morse när han klev upp, trots de så höll jag på att frysa arslet av mig när jag vaknade. Kanske det var därför som pissan höll i gång så jäkligt, för att slippa förfrysa tassarna. Nu ligger hon i min famn och mår gott.
Jag ska strax åka upp till svärmor och dricka lite kaffe, sen åker jag ner på hammarn och kollar om jag hittar något till min älskade mamma som fyller år idag. Kan hända att jag åker upp dit senare även om dom inte är hemma. Beror nog på vad jag köper och hur länge jag kan hålla mig :) längtar till julafton nu så älsklingen får öppna sina julklappar från mig. Jag är mer längtansfull till de än till mina egna julklappar. Visserligen så vet jag ju iallafall en grej som jag ska få från mamma, men det är enbart för att jag lyckades tjata till mig den ;)

Nehe, springa ner i pannrummet och se om det brinner sen bege sig ut i kylan!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: