Juldagen

Sådär ja.. Jägarna 2 var riktigt bra! Kan tänka mig att se den en gång till faktiskt.
Vi tog sovmorgon i morse, tro vi sov till halv.12 (!!!) kors i taket.
Ska strax försöka jaga med mig gubben på en promenad, kan va skönt att få komma ut en sväng.

Ikväll ska vi nog bara ut och titta på alla som ska ut på hotellet. Själv blir det lugnt, kan hända att vi åker hem till mamma & pappa senare. Det är vissa saker som inte är så bra just nu så jag har absolut ingen lust att gå ut om de skulle bli så att det blir värre under kvällen.

I morgon firar vi jul en gång till. Mera julklappar :)
Sen börjar vardagen igen.. Ska försöka komma in på mellandagsrean! Kan ju hända att jag hittar något som man behöver.
Måste försöka komma på någonting till nyår!!! Funderar på om jag ska fråga en vän om vi ska äta middag tillsammans. Jonna, känn dig träffad! ;)

Nej ni, en promenad var det!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: