Idag, i morgon eller nästa dag.

Godmorgon världen! Tog visst lite sovmorgon idag.
Har precis varit ute med katten en sväng, hon var alldeles galen förut så jag var tvungen att släppa ut henne så hon fick springa av sig lite. De va tydligen jobbigt, enligt henne, för nu sitter hon och smaskar i sig all mat.

Idag ska jag antingen åka till Stefan och få bromsslangarna bytt på bilen eller så stannar jag hemma och gör något annat. Kan hända att jag väntar tills i morgon med att åka upp.

Hepp. Lite frukost på de här så!

/ Jennifer

Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en snygg ring i min blogg om du känner för det :)

2011-12-13, 11:47:42 - URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: