Ibland känns det inte av.

Japp, nu är det lördag och prick en vecka kvar till julafton.
Sitter för tillfället i kälarne och kikar ut genom fönstret och snön som faller.

Igår var en dag som jag helst av allt lämnar utanför dörren. Allt var bara en enda röra och psyket var så svagt.
Åkte till stan och handlade all julmat som ska vara på julbordet, köpte lite mer julklappar till älsklingen men självklart så kunde ja ju inte hålla mig från att ge ett av paketen till honom redan igår. Han blev ju glad iallafall :)

Pratade lite med Jonna igår, hon vill att jag ska ta hennes häst och använda han som ett "terapiarbete", vore otroligt roligt om ja kunde de. Vi får se hur det blir! :) hon ville även ha med mig till våren och börja rida unghingstarna som hennes mamma har. Haha hoho, de kan ju bli mer spännande än spännande!

Men nu ska jag vara social och prata lite med dom andra.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: