Fortsätter med punkt.

Jaa, jag har hunnit läsa cirka 20 sidor ur boken och har redan fastnat. Helt otroligt! Jag brukar ha väldigt svårt för att fastna för böcker sådär på en gång. Jag blev fäst redan vid första meningen.. En bok som jag verkligen rekomenderar.

Ska slå mig ner och läsa en stund innan det är dags att kika på tv kl. 20. Kan ju inte missa 112 luftens hjältar ;) Man har ju faktiskt fått se några "kändisar" den här säsongen, och ikväll är det ännu en "kändis" med. Dock tråkigt att man ska behöva se dom i ett sånt här program, men de är samtidigt spännande att se!

Nehe, dra på sig bokmals-masken och läsa lite då ;)

/ Jennifer

I don't know why I'm scared,
'Cause I've been here before,
Every feeling, every word,
I've imagined it all,
You'll never know if you never try,
To forget your past and simply be mine,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: