En lugn dag.

Jaha, då var den här dagen snart över. Sitter och väntar på att syster ska komma hem från stan så jag kan åka hem. Har haft de roligt idag med lillprinsen. Har gått på affären, lekt med alla leksaker, tittat på barnprogram, åkt snowracer och fikat med svärmor, brorsan och Helena.
Enligt lilleman så har det varit en jobbig dag, han somnade i bilen på väg hem och sen sov han när jag bar in honom och la ner han på golvet.

Ikväll ska jag slå mig ner i soffan och bara vara. Känns inte ha någon lust med något annat, är på ett sånt humör. Stefans kanske åker och hittar på något annat, va vet jag..

Men nu kommer syster så nu ska jag säga adjö till prinsen och styra bilen hemöver!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

känner samma jag... har inget humör idag.. huvva

2011-12-15, 17:55:25 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: