Det känns som att en sten har ramlat ur hjärtat.

Just nu känns allting en aning lättare. Utan allt som har tyngt ner så är det nu en liten del som har ramlat av mig! Det känns som att jag inte har tid att tänka på någon annan än mig själv just nu. Jag vill bara fokusera på mig och mitt liv. Jag struntar i allt annat för en stund. Jag firar julen med min familj i år, dock uppdelad i tre dagar. Julafton: här hemma, juldagen: med mamma & pappa, juldagen: med mina föräldrar och mina älskade syskon. Jag tar mig igenom de här året!! Tack och lov att det inte är så många dagar kvar.

2012 ska bli mitt år! Jag ska se till att allting blir bra. Jag ska komma på fötter igen och bli frisk.

Men nu ska jag sova iallafall. Upp tidigt i morgon och städa klart!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: