De där gick ju riktigt bra de.

Sådär ja.. Nu har lillprinsen åkt hem till sin mamma & pappa. Här ligger jag med min gubbe och katten.

Vi hade en bra eftermiddag. Först blev han överlycklig när jag kom på dagis, sen åkte vi och handlade lite krubb. Kom hem och bar in varorna, pojken hade somnat på vägen och sov när kg bar in honom. Gick ut och skottade lite snö och busade en stund innan det var dags att gå in och laga mat. Barnprogram var mycket roligare än att titta på när moster lagade mat.

Nu har jag skickat hem honom tillsammans med alla julklappar. Syrrans uttryck när jag plockade fram deras julklappar var: "är du seriös med att vi ska ha alla??" haha, Japp de är seriöst :)

Nu ska ja kila iväg.
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: