Blääääääää

Kom precis in, har varit ute och skottat snö så de stod härliga till. Är faktiskt skönt att vara ute och skotta tycker jag. Man får ju dessutom gratis motion! :)
Annars har dagen bestått utav julbak. Har gjort allt från knäck till drömmar. Många sorters kakor!
Känns vara på lite taskigt humör idag, varför vet jag inte, är bara allmänt off! Känns som att ja inte vet vad jag vill med nånting. Det känns som att de där kålhuvudet ligger och gör narr av mig! Men men.. Jag ska väl inte klaga allt för mycket! Jag ska vara glad att det är jag som står här.

Nu ska jag springa till frysen och plocka fram kycklingen, sen ska jag börja koka ihop mat tills Stefan kommer hem. Om han nu gör de vill säga!

Hepp, vi hörs nån annan dag.
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: