Bättre och bättre!

Pjuuu.. Nu har jag skottat ännu en gång! När jag bad till väderguden att de skulle sluta snöa så gjorde de faktiskt de. En stund. Nu vräker det ner lika mycket som det gjorde innan! Får nog gå ut och skotta i morgon när jag har sett på luciamorgon på tv'n. Det är ju faktiskt lite av en tradition. Nu är det bara malin som fattas. Hon och jag var alltid tillsammans på luciamorgon under gymnasietiden. Sista året tror jag att vi fram fan i att kliva upp för att se på tv.

Just nu sitter jag och tjatar på älsklingen att han ska smaka av alla kakor som jag och svärmor har bakat idag! Ska strax hoppa in i duschen och njuta av lite värme en stund, sen ska jag krypa under täcket och njuta av den lilla stunden som jag får ha min gubbe hemma, och dessutom vaken. Vi ses ungefär 3-4 timmar om dagen och de är på kvällarna när vi är hemma från jobbet.

Nä, nu ska jag pussa på pissan som har råkat somna på köksbordet där hon absolut inte får vara men där hon absolut vill vara!

/ Jennifer

Älskar min Stefan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: