Baka baka liten kaka

Har precis kastat in två limpor i ugnen, så nu ska jag bara vänta på att dom ska gräddas. Ska ta med mig en upp till lilla mamma i morgon som hon ska få smaka. Om den nu inte blir alldeles för äcklig ;) men de tror ja inte, brukar faktiskt lyckas ganska bra med de där brödet.

Annars har de inte hänt speciellt mycket idag. Var hos svärmor en sväng och drack kaffe sen kom hjärtat och hämtade mig så vi åkte till skogen och hämtade hem en vagn. Stannade förbi på time och hyrde en film som vi ska se på strax. Jag ska bara hoppa in i duschen och fixa lite, sen ska jag krypa ner under täcket med mina två underbara.
I morgon står det läkarbesök på menyn från morgonen, efter de ska jag dra upp trailern till Stefan och hjälpa han att lasta en bil på den, sen ska jag åka till mamma och kramas med henne.

Nu blir det duschen!
/ Jennifer

Stefan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: