Att allt man stressar för..

...bara går över på någon timme! Det är ju nästan hemskt att man ska behöva stressa ihjäl sig flera veckor innan jul bara för att man ska få ha trevligt i någon enstaka timme.
Har iallafall haft det trevligt men föräldrar, sambo, svärmor och Mattias.
Åt så vi höll på att spricka, sen satt jag som klistrad framför julklapparna. Hann knappt dricka upp mitt kaffe förrän jag ville öppna mina julklappar! Och så ville ja ju att älsklingen skulle öppna sina julklappar nån gång så ja fick se om han blev nöjd, och de tror ja minsann att han blev :) han fick en "julluva" i morse istället för en julstrumpa. Paketet va så stort så ja va tvungen att ta en stor luva istället.

Alldeles strax ska vi krypa ner i soffan och titta på jägarna 2 som jag gav honom. Dom säger att den ska va bra så de är väl bara att hoppa på de då :)

Hepp, allt för idag då!
God natt.

/ Jennifer

En liten bild på våran julgran :) dock utan glitter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: