2011 - året som man kan döpa till en..

..Berg och dalbana!
Låg och funderade lite förut om hur de här året har varit. Det är ju snart dags för 2012 att välkomnas, så ja kanske ska försöka summera 2011?

Januari: Började året med att "ta farväl" av en mycket god vän som flyttade i från mig. Hon flyttade enda till Malmö.
Men sen blev jag lycklig, jag och min sambo hittade tillbaka till varandra och bestämde oss för att dela livet tillsammans.

Februari: renoveringens månad. Vi fixade om övervåningen i huset. Nytt sovrum och nytt kök. Annars en reltivt lugn månad.

Mars: En lugn månad med skoteråkning och lite annat skoj.

April: En månad som började med tragiska besked och sorg. Påsken kom och påsken gick. Hade en bra påsk med familjen.

Maj: vårsolen började lika fram. Äntligen fick man börja kratta löv och lura hjärnan att det var sommar.

Juni: hmm.. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände! Jag hade säkert kul.

Juli: hårt arbete i två veckor för att sedan avnjuta 4 veckors semester. Men innan semestern så fick jag ett underbart kusinbarn vid namn Engla. Började semestern på Lidingö med trevliga människor och härligt väder. Se två sista veckorna spenderade vi på hemmaplan. Flyttade garage och pysslade på.

Augusti: En mycket omtumlande månad, fick ett jobbigt besked och genomgick sedan en otroligt jobbig period där både de ena och de andra skulle beslutas. Än idag är det jobbigt.

September: Jaa, den här månaden är nog borta med vinden. Gå tillbaka i bloggen och läs om ni vill veta vad jag gjorde.

Oktober: Jag fyllde år, som alla andra år, fast den här gången blev jag 21.
Min sista månad på arbetet innan jag blev sjuk.

November: efter flera månader av tjat om att få en katt, nu fick jag äntligen hämta hem en. Min finaste! Självklart så älskar jag min pojkvän som äntligen gav mig en kisse.
Annars så var November en utav dom värsta månaderna i mitt liv. Nej, November var kanske inte alls så hemsk! Det kom ju faktiskt en ny ögonsten till världen. Underbara lilla Ella föddes ju faktiskt :)

December: julpyssel, julskyltning, julbord.. Jul jul jul... Även denna månad har varit en plåga. Ingenting har varit lätt, men jag är evigt tacksam till er som stöttat mig. Och till er som inte hört från mig, nu förstår ni kanske varför. Julafton är snart här, den firas med min familj och Stefans familj. I morgon fyller min storebror 25 år, undra vad jag ska hitta på till honom.

Jaja, jag fick ju iallafall ihop lite utav de som har hänt de här året.
Nu ska jag gosa ner mig med min älskade sambo och försöka somna sött!

/ Jennifer

Älskar min Stefan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: