Rubriken är sig lik

Hallå på er!

Jag har alltid samma ursäkt när det gäller min uppdatering. Nu har det dröjt mer än en månad sedan jag skrev någonting! Fy skäms.

Semestern har iallafall varit underbar. Varenda minut var värdefull och jag känner nu att man är riktigt utvilad. Iallafall så pass att man orkar jobba fram till jul ;)

Annars så flyter allting på som vanligt.. Fixar i ordning hemma samtidigt som vi jobbar! Man försöker hinna med så mycket som möjligt fastän att det är svårt, om inte annat jobbigt.

I Helgen är vi ledig båda två. Får se vad vi tar oss till. Jag är sugen på ev. Sundsvall (IKEA). Men för att få åka dit så krävs det nog mycket "smöra för mannen".. Att dom alltid ska vara så tjuriga när det gäller BRA prylar och shopping ;) Bilar och sånt, No problem! Då kan man hålla på i flera timmar om det vore så..

Men nu ska jag ta en liten dusch & göra mig lite fräsch så får vi se vad som händer sen :)

Trevlig helg på er!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: