I en evighet

God eftermiddag på er!
Sitter och rullar tummarna en sväng innan jag springer iväg och sliter igen. Har fullt upp hela dagarna, ibland är man värd en liten paus. Hinkar i mig kaffe och Loka så jag ska orka med sista stunden på dagen. Kan säga att det känns att man dricker alldeles för lite vatten om dagarna. När man väl får i sig så dricker man mängder!

I helgen har vi varit riktigt flitiga. Först så jobbade jag till 13:30 i lördags. Åkte hem och fixade middag, sen blev det tv och sängen hela kvällen. Kändes att man kört non stop 06:30 -23:00, 6 dagar i sträck!
Klev upp tidigt i går och donade på. Jag hoppade in i grävaren och gick lös på rabatterna vid huset. Nu är dom äntligen borta!! Om några veckor står nog grunden till min terrass där :)
S & hans pappa fixade klart garaget som dom flyttade i början av våran semester. Och sist men inte minst så grävde S bort gräset där vi ska fixa parkering, och jag planerade ut där vi ska så ny gräsmatta :) Flitiga människor. Jag förtjänade min skönhetssömn i natt!

I övrigt så är det väl inte en allt för rolig period som jag är inne i. Beslut ska fattas, och inte vilket beslut som helst, utan ett som påverkar mycket. Senaste veckorna har varit en plåga rent ut sagt! Har önskat så många gånger att vissa saker förblev ogjord! Men så är inte fallet. Tyvärr! Men det är bara att tända nya ljus på nya vägar och försöka finna lyckan i allt, trots att saker är värre än man tror!
Det kommer en dag när jag tackar mig själv över beslutet jag tog. 

Men för att inte göra detta inlägg till en spännande serie för nyfiket folk, eller ett funderande inlägg för folk som faktiskt bryr sig, så ska jag tacka för mig och packa ihop för idag!

Ha en bra kväll så kanske jag skickar iväg mera rader i morgon :) 

/ Jennifer 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: