Vilket skämt!

Jaa, som rubriken lyder! Den här dagen är ett enda stort skämt. Emelie fyller 18 år och människor lurar varandra. Först och främst så måste det ju vara ett stort skämt att lilla lilla pluttiga Emelie fyller 18 år. Hon är fortfarande 10 år i mina ögon :P
Men de där med att folk ska försöka lura mig. LYCKA TILL! De går inte.. Fick ett sms i morse om att apoteket hade införskaffat en tablett som man stoppade i ett glas vatten så blev det öl. Jo tjena! Skrev och frågade om apoteket försökte locka åt sig kunder genom att luras. Och så verkar ju fallet vara ;)
Och sen de där med att bensinen är billig i Brunflo för att dom hittat egen olja. Bara bullshit!

Men en som jag alltid lyckas lura VARENDA år, de är min kära lilla pappa! haha, shit va sur han blev i år. Han har ju nämligen kommit på att han ska sälja sin bil nu, och har därför bett mig att göra en annons åt honom på blocket. Han gav mig priset som jag skulle lägga ut den för, vilket var 250.000. Skickade ett sms till honom om att blocket infört en ny regel från och med 1 april där dom själv räknade ut ett värde på bilen beroende på skick och miltal (hans bil har gått ca 1200 mil och är av årsmodell 2010). Tyvärr så var 250.000 för mycket, dom kunde endast ta emot annonsen om han sänkte priset till 195.000:-
HAHAHAHA, shiiiiit va han va förvirrad när han ringde upp. ojojoj!!

P: "Men hur fa**an kan dom veta va nypriset är på den där bilen då?
J: Ja men dom går ju efter miltalet och årsmodellen. Jag vet inte riktigt vad som har hänt!
P: Ja men då får du inte lägga ut den!
J: APRIL APRIL DIN J*VLA DUMMA SILL
P: *mutter mutter* hmm.. de där va ju inge roligt! De va ju inte ens ett skämt
J: Jo pappa, de va ett skämt :P

Så kan de gå när man lurar pappa..
Nu ska jag gå på lunch!

/ Jennifer
Postat av: Sandra

visst äre sjukt att hon blir fan 18 år :O

2011-04-01, 15:40:36 - URL: http://sandralitzell.blogg.se/
Postat av: jessica

HAHA, vilket jävla bra skämt :) hehe!

2011-04-03, 17:52:27 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: