Underbaart!

Hej på er!

Nu är det snart dags att börja jobba igen efter en timmes lunch. Tiden går så jäkla sakta idag så det är sjukt. Nu vill jag bara att det ska vara i morgon vid den här tiden. Då har jag någonting att längta efter. En lite kortare semester! TOPPEN :)

Igår blev det lite pyssel ute när vi kom hem. Jag krattade och klädde påskris medans gubben tvättade grävaren och bytte däck på släpvagnen. Är väl inte riktigt min grej att pyssla med sånt ;)
Ikväll hoppas jag på en lugn ikväll. Eller ja.. Jag måste väl städa och tvätta lite så man har de gjort innan helgen. Kan vara skönt och känna att man verkligen är ledig när man väl får vara de.

Nepp.. Nu blir det till att slå upp portarna igen!

Ha det bra

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: