Udda vecka!

Hej på er!

Andra arbetsdagen den här veckan. Blir lite hoppigt och knöligt första veckan efter påsken. Men nu har jag kommit på rätt spår igen :) Jobbade i tisdags och var ledig igår, sen jobbar jag till och med lördag em.

Var i Solle igår med svärmor.. Kikade runt på jysk och lite andra småställen! Skönt att få se någonting annat än hemmet. Väl hemma så tog jag tag i badrummet. Städade och gjorde fint. Sen gav vi oss ut i skogen på en promenad. S stannade hemma medans vi andra hurtbullar motionerade ;)
Slocknade fort efter att ha gluttat igenom några avsnitt utav Skilda Världar! Ååååh.. ja måste snart beställa hem säsong 2 så jag har den till hands när 1:an är slut :)

Ikväll hoppas jag att det är lika fint väder som det är nu.. typiskt att man måste vara inne en sån här dag!
Ska försöka göra lite nytta ute.. Kanske plantera mina blommor som jag köpte igår. Kan ju vara en bra idé!

Imorgon är det en speciell dag! En jobbig sådan.. Det kommer bli tungt trots att jag inte är där. Kommer att tända ljus hemma för er båda. Sänder massa styrkekramar till familj och vänner som kommer att vara på eran begravning! Vila i frid <3


Nu blir det jobb.

/ Jennifer
Postat av: jonna

Men jennifer du kan väl inte mena att du sitter och tittar på skilda världar?!!:P Jag o patrik såg reklamen häromkvällen på tv och vi satt o fundera vem fan som tycker det där är bra idag.... Men då har vi svaret!!;);)

2011-04-28, 14:52:56 - URL: http://jonnalundqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: