Trynboken!

Godmorgon på er!

Tog lite sovmorgon idag då jag väl får vara ledig. Sitter och tuggar i mig en tallrik med filmjölk och flingor nu. Ska snart bjuda ner svärmora på en fika innan jag ska göra något annat.
Pratar med älsklingen lite.. Men han säger inte så mycket! Socialt.

Trynboken (facebook), har jag lagt åt sidan för tillfället. Orkar inte med allt som är på de där stället! Man ser de man inte vill se och folk som inte ska se, dom ser.. Allt man inte vet, de får man veta på facebook!
Jag tycker att det är hemskt egentligen.. Hur kan man vara så sjukt beroende av en sida som den? Varför måste man gå in där för att se och snoka? Det finns en verklighet.. Kan vi inte försöka att leva i den?
Jaja.. Jag kan inte säga att jag är duktig och inte kommer att ta tillbaka mitt konto just för att kunna hålla kontakten med mina vänner som bor långt härifrån.. Men jag gör ett försök!

Neej nu ska jag gå och slå på lite kaffe & klä på mig sen blir det ett ryck!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: