Slår upp portarna - Välkommen tillbaka

Hej på er!

Satt och funderade dom här dagarna när jag hade bloggen låst så att vissa inte kunde komma åt den. Men jag insåg att jag ska inte gå efter hur andra ställer till det. Jag vet ju själv vad som är sant, och är det så att dom måste prata om någonting som inte är sant, eller om mig över huvudtaget så är det någonting jag har som dom saknar! Right? :) Rätta mig om jag har fel..

vi får se hur länge det håller med det här. Så länge alla håller sig till sitt liv och inte ska hålla på gräva i andras så kommer de här att funka alldeles utmärkt :)

I morgon är jag iallafall ledig. Får se om jag ska ta och göra lite nytta hemma då för en gångs skull då jag väl kan. Det beror kanske lite på vädret ändå. Om det är sol så vill jag inte vara inne och städa! Då vill jag ut :)
Sitter och väntar på svar från en person som jag har mailat ang. en viss grej! Men det verkar vara trögt med svar. Kan hoppas att jag fått ett ikväll :) Vare sig det är posivivt eller negativt så vore det roligt. Kan ju vara bra så man  vet om man ska leta vidare eller ej.

I slutet av veckan så kommer väl mina nya ridkläder.. hoppas jag! Var på tiden att köpa ett par nya ridbyxor :) Dom andra har nog sjungit sista versen. Dom nya är skiiitsnygga :D Iiih.. Ska rida över berg och hav med dom där byxorna. haha.. nejdå inte riktigt så illa! Men kul ska jag ha :)

Nu ska jag gå och göra det sista innan det är dags att tacka för mig!
Ha det bra så kanske vi hörs ikväll

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: