Nu är den här igen!

Godmorgon kära läsare!

Nu är den här igen. Den där veckan som man helst vill slippa! Att bara få vara ledig helgen gör så jäkla mycket.
Var så jäkla trött i morse när jag skulle upp.. Men jag fick sovmorgon så jag slapp åka kvart över 7. Klev upp klockan åtta, kokade mitt kaffe, drog över ansiktet lite och sen bar det iväg. Vilken skillnad det kan bli på bara 45 minuter!

Hoppas att den här veckan går fort.. Nästa vecka blir det bara 3 eller 4 dagar! Sen får jag "påsklov" i 4 dagar :) får se vad vi hittar på. Gubben har fortfarande inte tänkt på någonting. Vi lär nog bli hemma... Fast blir vi de så blir det nog hemma hos mamma & pappa med alla andra!

Nej ni.. Nu ska jag sätta fart! 8 timmar sen gör jag kväll :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: