Morgonnyheter

Hej på er!

Är tvungen att skicka iväg ett inlägg nu ikväll så min kära vän Jessica, har lite morgonnyheter i morgon när hon kommer på jobbet! ;)

Helgen har varit rätt så lugn. Har pysslat på lite här hemma, haft sovmorgon och bara vilat ut!
Imorgon är det dags för jobb igen.. Man känner sig inte så taggad, men vad gör man åt saken?!
Jobbar hela veckan -onsdag. Värdelöst!
Till helgen blir det födelsedagsfirande utav "svärfar" som fyller år. Kommer väl att missa de mesta utav den dagen eftersom jag jobbar.. Men det kan nog bli skoj, den lilla tiden som blir :)

Har beställt lite nya ridkläder åt mig själv också.. Behöver ju de till min lilla plan som jag håller på att smida tillsammans med Jessica! :) Håller tummar och tår för att det ska gå bra.

Nej ni.. Jag hoppas att Jessica fick tiden att rinna iväg på jobbet tack vare mitt lilla inlägg! ;)

Godnatt på er!

/ Jennifer (åsså Stefan såklart.. "hälsa från mig ocksååååå!"
Postat av: Jessica

Goodie! Jag tillbringade 6 minuter och cirka 45 sekunder på din blogg, så det var ett bra tidsfördriv :)

Ja, kanske man skulle beställt lite ridkläder! :)

2011-04-11, 07:11:14 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: