Ledig dag är likamed en bra dag

Hej på er!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen. Var ledig i går som jag säkert har berättat för er tusen gånger!
Var först bara hemma och plockade lite.. Hade svärmor på kaffe en sväng och sen tog jag bilen och åkte ner till Malin. Eller ja, jag åkte utan att hon visste de, för den skitungen låg ju och sov.. Det var därför hon inte svarade igår!
Följde med henne på dagis och hämtade pärlan, sen gick vi och fikade på brödbiten och snackade skit :)
Blev en snabbvisit igår, men vi hann med ganska mycket ändå. Gick och handlade innan vi tog och en kaffe till hos hennes farmor och farfar. Efter de bar det iväg hemöver igen för att laga mat till hjärtat som hade jobbat hela dagen!

Igår kväll var vi ute hela kvällen. Jag fick leka maskinförare ;) Körde runt grävaren på gården och grävde bort massa snöhögar i hopp om att den ska smälta fortare. Sen åkte vi iväg på en liten tur innan vi gav oss hem till sängen.
Upp tidigt i morse för att åka upp på jobbet.. Håller både tummar och tår för att dom här två dagarna ska gå fort! Sen har jag helg :)

Nu ska jag ta och jobba lite..

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: