Kaffe är det bästa som finns

Hej och godmorgon!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe för att slippa den där dunder huvudvärken om cirka 1½ timme. Får jämt de om jag inte får dricka kaffe direkt på morgonen innan jag börjar jobba.

Värmer upp inför en hel dag på jobbet igen.. Som vanligt så blir man bortskämd när man har fått vara ledig en eller två dagar i rad! Kroppen är inte så sugen på att hänga med...
Jobb idag, i morgon och på lördag. Ledig söndag. Jobba mån, tis, ons, tors. Och sen jäklar är jag ledig :)
och eftersom att jag fick veta världens bästa grej här om dagen så kommer jag att längta ihjäl mig innan den dagen kommer! Ååååååh :) Blev så glad så jag grät. Fast jag kommer att gråta ännu mer den dagen de sker :)

Nej ni.. Ett stycke arbete nu då!
Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: