Jag vill kunna, men jag vet inte hur man gör.

Godmorgon på er!

Tog sovmorgon idag, detta betyder ju att jag är väldigt utvilad.. Sitter och funderar på vad jag ska göra för något! En dusch blir det först och främst, sen ska jag försöka få tag i Malin.. Hon hade ringt vid 8 i morse, vet inte vad hon tänkte. Antingen att jag är morgonpigg på min lediga dag eller så trodde hon att jag jobbade :) Men icke.. Och nudå när man försöker ringa henne så får man inge svar... MALIN, SVARA!!! Om du läser de här inlägget så kan du ju ringa upp mig. Om du nu inte läser det i morgon eller nästa månad. Fast du får ringa när du vill iofs :)

Igår var jag iväg på nått fruktansvärt tråkigt.. Förstod ingenting, kan de bero på att jag inte lyssnade? Ingenting som föll mig i smaken precis.. Vill man va frisk och må bra så kan man nog lösa på de på ett annat sätt än att kasta ut pengar på massa saker som man ska trycka i sig!

Tankarna är hos er hela tiden! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: