Jag tycker att det är tråkigt.

Godmorgon på er!

Eftersom att folk som inte har någon aning om vem jag är, ska gå och prata till folk som inte heller känner mig, så bestämmer jag mig nu för att lösenordsskydda bloggen ett tag!
Är det så att ni fortfarande är intresserad över att läsa min blogg så får ni höra av er till mig. Ni kan maila mig på; [email protected]

Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att man ska behöva göra såhär för att få ett slut. Men när det finns så tragiska människor som ska gå runt och prata en massa om allt som INTE ENS ÄR SANT, så lessnar man faktiskt.
Bloggen är till för att jag ska kunna skriva av mig på dagarna, och framför allt, kunna gå tillbaka några år och läsa vad det är jag har gjort med mitt liv. Hur jag hade det när jag gick i skolan, alla mina stunder med vännerna, alla resor m.m. Jaa ni förstår! MEN, eftersom jag tydligen inte ens kan skriva här vad det är jag gör på dagarna utan att det ska komma ut att "ja men hon har gjort de och de... har du hööört?!" BULLSHIT

Som jag sa.. Ni får maila mig om ni fortfarande är intresserad utav att läsa min blogg!
Jag är jätteglad över dom läsarna jag har som nyttjar min blogg på ett BRA sätt. Ni som kanske tar inspiration och tycker att det är roligt att läsa vad det är jag pysslar med i mitt liv. Inte för att snacka skit!

Ni som väljer att sluta läsa, ni får ha det så bra!

/ Jennifer

Håller bloggen öppen över dagen för att folk som vill läsa ska kunna få en chans att se att dom måste maila mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: