Huvudet exploderar på mig..

Hej på er!

Måste ta en paus i 5 minuter så jag får vila skallen. Har haft fullt upp hela dagen! Bara sprungit som en yr höna, runt runt runt! Har knappt känt att jag haft lunch. Jag rent ut sagt hatar torsdagar. Den värsta dagen på hela veckan. Telefonen ringer stup i ett, folk ramlar in, lastbilar rullar in, folk ropar, folk vill ha hjälp.. Jag räcker inte till! Ibland önskar man att man kunde dela sig själv i 10 delar så allting slapp bli så stressigt.
Visst, jag älskar att det är lite fart.. Men när all fart kommer på en gång så är det faktiskt inte så roligt. Jag kände där ett tag hur huvudet höll på att spricka. Nacken fick känna på muppo, vilket ledde till att huvudet fick känna på kaos! Ett tag var jag så borta så jag vinglade fram.. Traskade rakt in i en frys.. Sen gick jag in i köket för att dricka ett glas vatten. Då tar jag ner ett glas från skåpet, sen går jag iväg med glaset ut på lagret.. Där finns det ju inge vatten! Borta som man är..

Längtar tills ikväll när jag kommer hem.. Ska lägga mig i sängen och sträcka ut varenda kroppsdel, sen ska jag tvinga med mig mannen ut på en promenad! Kan behövas, så man mjukar upp kroppen lite.

Nej ni.. En kopp kaffe & en apelsin nu, sen ska jag fortsätta med mitt!

Ha det bra

/ Jennifer
 Åhh, saknar honom!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: