Huvud axlar knä och tå..

Hej på er!

Vet inte hur jag ska inleda de här inlägget.. Trött och slö idag! Har ingen ork & tiden går sakta som aldrig förr.
Försöker ta chansen att sitta ute i solen när jag väl kan. Rättare sagt när jag inte har någonting att göra!

Huvudet bankar, axlarna värker. Banne mig att allt gör ont!
Längtar tills den här dagen är över, då man får åka hem och känna lättnaden över att man är ledig i morgon!
Ikväll kommer syster och plockar upp mig, sen ska vi gå några hus bort på någon kurs. Minns inte riktigt vad det var, men de visar sig :) De kan ju vara intressant.

Igår blev det också en sånhär lång dag. Tiden gick sakta, tankarna snurrade runt runt. Jag förstod ingenting!
Var inte hemma förrän vid halv 8 igår kväll. Då blev det en snabbmiddag, och sen nästan direkt i säng!

Morgondagen ska ägnas till att städa, tvätta, hälsa på mormor och allt sånt där som man bör göra ibland. Har ju inte träffat mormor på flera månader, men nu kan jag passa på när hon inte bor så långt ifrån.

Nej ni.. Jobb var det!

/ J

Tankarna snurrar - Det kan inte vara sant
Postat av: Jessica

Ja jag vet inte riktigt :S nån jävla dåre som har lite att göra! Sjukt störigt ialla fall:S

2011-04-05, 12:03:15 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Du ringde ju aldrig igår? :P

2011-04-06, 08:08:13 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: MammaJessica [gravid vid 13 år, Mamma vid 14 år]

Haha vad fan är jag om du är gammal? ;)

Ja jag ska försöka komma ihåg det själv också då ;)

2011-04-06, 10:19:00 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: