Halva dagen har passerat.

Hej på er!

Nu kan jag äntligen börja räkna ner inför helgen. Cirka 4 timmar kvar tills jag slutar. Äntligen!
I helgen blir det nog lugnt. Ska försöka hitta på något roligt nu när båda är ledig samtidigt. Får se vad det blir :)

Har precis lunchat med hjärtat, så snart ska jag åka upp till jobbet och fortsätta med mitt. Sitter och går igenom en massa gamla prylar! Har hittat några grejer till Jessicas häst som hon ska få av mig :) Om hon nu vill ha.

Sen ska ju allt de tråkiga hinna göras i ordning innan jag gör helg. Beställningar m.m. Halleluja....

Nej ni.. Nu ska jag springa iväg till jobbet!
Ha en bra helg om vi jag inte skriver mer..

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Åh det är klart jag vill :) Vad snäll du är <3 :)

2011-04-11, 07:09:57 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: