En ovanlig dag

Hej på er!

Nu måste jag ju faktiskt kasta in ett inlägg fastän jag är alldeles tom på ord idag. Jessica har ju varit supersnäll och fixat en ny design, så nu är jag nöjd! Mer än nöjd faktiskt :)

Jaa, vad ska man säga? Helgen har varit bra iallafall. Jobbade i lördags sen blev det en sväng med bilen innan vi åkte hem och däckade i sängen. Var ut på sjön och fiskade igår, och gissa vem som fick mest? Jag såklart! ;) Har aldrig haft något som helst intresse utav fiske. Men igår var jag på hugget! Fick åtta stycken.. de ni! ;)

Igår kväll åkte jag hem till Jessica och hälsade på. Var ju tvungen att kolla på hennes nya kille, Nero! Hästen alltså :) En fin kille de. Blev jäkligt sugen på att ta dit en häst jag också! Tror att jag ska prata lite med Jonna ifall det finns någon möjlighet att få låna Putte över sommaren. Vore ju toppen! :) Saknar hästarna och allt de där så fruktansvärt mycket.
Väl hemma igår så blev det en dusch och sen raka vägen ner i sängen. Kramades med hjärtat lite innan mina två blå slog igen av sig själv!

Upp tidigt i morse för att jobba.. Fick lov att åka två bilar. Typiskt! De är ju så drygt att köra bil på morgonen när man är trött..

Jaa.. Nu har jag nog inte så mycket mer att berätta!


Det som har hänt nu är så ofattbart. Finner inga ord! Jag satt bara och gapade i morse när beskedet kom. Jag var tvungen att fråga pappa två gånger vad det var han sa. Tillslut kom tårarna, då förstod jag vad som hade hänt.
Tankarna går till de närmaste!

Vila i frid! <3

/ J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: