det börjar gå framåt

Hej på er alla!

Sitter och räknar ner tills jag slutar för dagen. Snart så! Eller ja.. Om 2½ timme ungefär. Ska ringa Jonna så fort jag slutar och prata hästar :) Hoppas hoppas hoppas! Kommer att bli så glad :)

Idag är gubben hemma från jobbet. Han skulle klippa sig, så nu får jag en ny karl när jag kommer hem ;)
Ikväll får vi se vad som händer.. Om vi ska förbereda inför morgondagens bravader, eller om vi ska vara hemma. Det återstår att se ikväll de :)
Vill åka hem nu.. Saknar hjärtat!

Men men.. Några timmar till får jag allt stå ut!
Nu ska jag fortsätta med mitt.

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Nu vill jag ha en uppdatering :)

2011-04-18, 08:55:42 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: