Dagen D.

Godmorgon på er!

Antar att ni alla har tagit er en välförtjänt sovmorgon?
De har ju inte jag gjort iallafall. Sitter på jobbet och laddar inför ett pass. Hade önskat att jag fick ligga kvar i sängen i morse och sova! Men så tänkte jag; "Imorgon får jag sova!"
Sagt och gjort, klev upp ur sängen och gjorde i ordning lite kaffe. Drack mina koppar och glodde in i väggen en stund i hopp om att få vakna till.
Sen bar det raka vägen upp till jobbet.. Gick ju fint de! :) Ingen dikeskörning och ingen krock!

Längtar tills jag slutar och får åka hem igen. Får se om det ska städas och fixas hemma eller om det blir någonting annat.
Hälsade på lilla mamma innan jag åkte till jobbet också. Hon hade saknat mig så mycket! ;) Så sa hon iallafall. Lilla mamma <3

Får se vad helgen har att erbjuda utöver de tråkiga.. Någonting ska vi nog kunna hitta på!
Men nu ska jag ta och knata iväg på lite jobb

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: