Chefen börjar på att klaga!

Hej på er!

Nu är jag tillbaka efter en skön helg. Jag lever och har heller inga brutna ben!
Har haft det supertrevligt i helgen. Först blev det jobb i lördags till 13:30. Sen raka vägen hem för att byta om och bege sig till 50 årskalaset. Stefans pappa fyllde ju 50 igår, men vi firade honom i lördags. Massor med trevligt folk. Roligt att man kan träffa nytt folk och prata :) Eftersom att jag har hört lite "runt om" att jag har gjort massor med fel så är det faktiskt skönt att kunna bevisa för vissa att det inte är jag som gjort fel, utan snarare den som pratade.

Började gäspa och prata i nattmössan där runt halv. 12 och då tackade vi för oss. Var helt slut efter arbete hela veckan och sen fest på de.

Igår tog vi det lugnt en stund innan vi traskade ut och pysslade på. Byggde en bro ;) Eller jaa.. Stefan byggde och jag skruvade! :)
Sen gav vi oss iväg på nästa födelsedagskalas. Den här gången var det "farmor" som fyllde år. Middag, släkt, presenter, sång och tårta. Alla var trött efter lördagens partaj så det blev ganska lugnt. Kom hem igen runt 8, då fyllde älsklingen upp vatten i badkaret. Hujeeedamej så skönt det var att få bada!

Och jaa juste.. Jag har ju glömt att berätta en sak kanske?? Nu är det inte allt för länge kvar tills jag ska "ta hem" hästen :D Den ska ju iofs stå hos Jessica, men ändå :) Är såå glad för de! Kommer bli superkul.. Visst, vissa dagar kommer man väl vara deppig. Och undra varför man tog på sig något liknande. Men det är väl såna dagar som när det regnar, är kallt eller när man inte alls är på humör. Annars kommer detta att vara de roligaste jag har fått göra på länge :) Ska ha honom i cirka 10-12 månader. Det blev Jonnas lille snygging som fick äran att komma till mig :) Han och jag ska nog......erhm.....funka bra ihop.. eller? ;) Tjaaa.. De märks!

Nu ska jag gå på lunch iallafall. Åka och ge hjärtat en puss! Försöka smöra för honom och höra om vi kan åka till Jessica ikväll och fixa de där som skulle fixas :)

Hej hej på er! - nöjd nu Jessica? ;)

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Det kommer bli kanon! :) Jag lääängtar!!! :D

2011-04-18, 12:49:57 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag är nöjd nu =) Du för uppdatera lite då och då så jag har nånting att läsa ;) Sen kan du ju skaffa dig en kamera ;) så man får se lite bilder också :D Hehe! :D

2011-04-18, 12:50:26 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: