Som man bäddar..

Ojsan, ligger efter lite med skrivandet nu igen! Jag skyller på tidsbrist, i vanlig ordning.

Men vad händer då? Kom precis hem till värmen efter att först ha varit hos Malins föräldrar på adventsfika, och sedan har vi gått runt på julskyltningen. Var väl inte någonting som var så speciellt. Man frös ju bara fötterna av sig!
Efter de så blev det ännu en omgång med fika, fast den gången hemma hos Malin tillsammans med henne, Diana och Olivia! :) Sen självklart lille pärlan, Eliaz!

Efter fikat och lite skratt tillsammans med gott folk så drog jag mig hemöver! Julmusiken på högsta volym och min taskiga stämma till de. Förstår varför jag inte såg några älgar på vägen ;)

Ja, i övrigt då? Helgen har varit relativt lugn. Har umgåtts med Diana, hon måste ju få känna på hur långsamt de är att köra bil. Nu när hon tagit körkort och allt!
Sen har det varit julbak här hemma, men jag drog mig ur då de fanns andra att umgås med, som DÅ var viktigare!

Menmen.. Nu ska jag ta min superbra bok och krypa till kojs! Sen blir det somna och vänta på morgondagen som inte kommer bestå utav någonting annat än jobb! Yiiha.
Sov så gott alla läsare!

/ Jennifer

Som man bäddar får man ligga -
eller hur var det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: