Sluta smöra för båda två...

Haallåå!

underbara måndag morgon. Jag har gått och dragit på mig ett inte allt för bra humör idag! Märker de själv nu när jag tänker efter. Blir arg på minsta lilla grej som snurrar i min närvaro.. Men de är väl kanske för att det är måndag också? Jag vet att jag har en hel arbetsvecka framför mig. Vilket jag inte vill ha! Vill vara ledig och åka härifrån ett tag. Få känna att man är fri.

Jaha, helgen då? I Lördags jobbade jag först innan jag styrde skeppet mot Ragunda för att umgås med Diana och äta middag hos hennes mormor och morfar! Sen åkte vi ut med bilen i några timmar. Bara runt runt! Var fyllechaffis en sväng till Dianas kusin och hans kompisar.
Hela kvällen bestog mest utan skratt, prat och..ja, prat!
Rullade hem runt 10 - tiden, trött efter jobbet och den taskiga sömnen natten innan.
Somnade till ganska kvickt, men vaknade runt halv 4 av någonting.. som jag inte ska nämna..tydligen!

Igår blev det inte heller mycket gjort. Låg i sängen till klockan 1 typ. Hoppade i kläderna och åkte till dollar! Köpte mig lite onödiga grejer, sånt som är bra att ha trots allt. Drog mig hemöver och plockade i garderoben lite, duschade och kikade på Tv. En tidig kväll.. Men fick ju sova länge då också :)

Men nu ni, efter lite tjöt om vad som hände i helgen så ska jag gå och dricka lite kaffe! Sen börja springa mig varm inför lunchen, ska ut med hundarna och busa lite i kylan då! Är ju äckligt kallt här idag!!!

Ha det bra
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: