Plingplong taxi och arbete.

vilken kombination va?

Godmorgon mina läsare!
Har nu börjat ladda om för jobb. En hel underbar dag (till och med lördag) så ska jag sitta här på jobbet!
Natten har varit rent ut sagt förjävlig! Har inte sovit många timmar alls..
Trodde att jag skulle behöva ringa efter ambulansen där ett tag, men jag överlevde på hemmaplan. Allt går att lösa! Nästan iallafall.

Men de va inge roligt alls. Ramlade ihop på golvet! Tur att jag inte slog mig =)
Om och när den här dagen har tagit slut så ska jag klampa in i bilen och åka till okänd ort för att äta middag med min vän! Efter de blir det nog hem till sängen och vila upp sig inför veckans kommande jobb. Hoppas att jag inte blir sjuk! -peppar peppar-

Nej usch, nu ska jag ta och sätta fart mot jobbet!
Ha så skoj så hörs vi!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: