Om jag fick så skulle jag berätta hela storyn.

Godmorgon allihopa!

Hoppas att ni har sovit gott!

Nu sitter man åter på jobbet igen, var ju ledig igår. Gjorde inte många knop igår. Umgicks med X, lagade lunch och plockade på lite hemma. Är ju inte sådär superroligt att vara i Borgvattnet. Men kände inte för att åka någonstans igår ändå. Var ju funderingar på att åka och träffa Diana & Malin, men så blev de inte. Får ta de i helgen efter att jag jobbat klar, kanske :)

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och att klockan ska bli 9:30, för då börjar arbetstiden och tickar på till 17:30.
Har så många funderingar över vad man ska göra med livet egentligen. Måste börja ta tag i de här nu, försöka komma på vad jag egentligen vill göra.. Plugga eller fortsätta jobba?! isch. Det är faktiskt svårt att komma på sånt när man bara är 20 år. Har ju hela livet framför mig, men jag vill ju gärna inte bo kvar och jobba här tills jag är 65..

Utöver alla funderingar på framtiden då? Jaa, man skulle nästan vilja berätta hela storyn enbart för att vara snäll. Eller är jag kanske dum då? Jag vet faktiskt inte.. Men det känns faktiskt som att det är kaos och en sörja av allting som pågår just nu! Lusten kommer och lusten går. Ibland vill jag så gärna och men nästa sekund känner jag att jag ska låta bli att göra någonting som går över min egen gräns!

Jaa..Hur som haver! Nu ska jag gå och jobba istället för att grubbla över allting som är!
Vi hörs och ses allihopa.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: