Lunchar

Hejhopp!

Nu är det fredag. Äntligen! Eller? Ska ju jobba i helgen så de är inte så mycket att hurra över. Lär nog inte kunna hitta på speciellt mycket ikväll.
Men i morgon kan det bli andra bullar =)
Har varit ute på en liten åktur på förmiddagen, jobb iofs, men de är skönt att få komma ut några timmar och rensa hjärnan! Nog att jag glömde hjärnan hemma i morse, men skoj ändå!

Gårddagen bjöd inte på så mycket den heller. Hälsade på hos mormor & morfar då mormor äntligen har kommit hem efter att ha varit borta i typ 3 månader! så nu slipper jag ha dåligt samvete över att jag inte hälsat på där.

Låste mig ute på jobbet i morse också! Inte braa. Men tillslut lyckades jag ta mig in. Efter att ha använt hjärnan lite!
Nåja, vad mer? Ingenting tror jag.. Kan hända att jag uppdaterar lite mer under helgen när jag har någonting att skriva om.
ska kila iväg till jobbet nu igen och göra någon nytta i några timmar!

Ha det bra
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: