Laddar inför morgondagen!

Härliga eftermiddag! kvällen är snart här och jag får gå hem.. Äntligeeen!
I morgon är jag ledig och de uppskattar jag hur mycket som helst. Ska först och främst sova lite längre än till sju, och sen ska jag nog iväg och umgås med folk! Försöka se någonting annat än Borgvattnet. Ett under att man inte blivit knäpp i huvudet när man bor som man gör.

klev upp supertidigt i morse för att åka in till stan T & R. Härligt, eller inte..Men jag slapp ju jobba första timmarna då iallafall. Spenderade den tiden till att köra bil. urgh! Man märker att man är ganska leds på att köra bil nu.
Kvällen kommer nog inte bestå av så mycket mer än lugn och ro. Eller så får jag något ryck och åker iväg! Man vet aldrig med mig.. Jag ska vara glad om jag ens vet de själv!

Jeje, nu ska jag väl ta och sätta fart så jag får gå hem.. Insåg ju nu också att det är min städvecka på jobbet! Mååååste städa. De hade jag ju ingen lust med precis. Men man måste ju!

Ha de gött så hörs vi

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: