hej hopp min sköna, nu ska vi..

Hej hopp!

jobbet kallar alldeles strax efter att jag har haft en timmes lunch. Tog en promenad på några kilometer för att fördriva tiden. Riktigt skönt, men lite kallt var det minsann. Håret var alldeles vitt när jag kom tillbaka, så nu vet jag ju iallafall hur jag kommer se ut när jag blir gammal ;)

Händer inte så mycket mer just nu. Är fortfarande förbannad över vad du har gjort mot mig, men egentligen ska jag inte ens slösa energi på dig! Inte ens till att vara förbannad.. Du kommer krypa till korset så småningom, om det är så att jag betydde så mycket för dig som du sagt! För mig är det över.. Tro mig att tårarna kommer att rinna, men det är inte för någonting annat än ilskan över att du ljugit för mig!

Över till någonting annat då kanske? Sov som en mört i natt, vaknade och av att jag hade världens magknip! Trodde att jag skulle smälla av där ett tag.
Trött som ett lamm i morse, snoozade minst 3 gånger innan jag tvingade mig själv att kliva ur sängen!

Jobba några timmar till, sen blir det hem och svira om, tänkte ta mig ut och springa ikväll. Kan faktiskt vara skönt de också :) Ett tidsfördriv om inte annat.. Imorgon jobbar man också, sen packar man väskan och åker till Diana för att sova över hos henne eftersom vi ska åka till Sundsvall på onsdag och julhandla! Roooligt :) Eller ja, göra av med pengar är väl ingen höjdare. Men att julhandla är de bästa jag vet! Så ni som känner att ni förtjänar en julklapp i år kan ju skriva en kommentar om vad ni önskar er :)

Nu blir det jobb
Ha det bra
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: