En dag före ledig dag!

Jaha, då har man lunch då. Men snart var den slut också! Det känns som att de här blir en lång dag. Jag är trött och lite halvt less. Ville helt ligga kvar och sova i morse.. Tydligt de eftersom jag försov mig!

Gårddagen var väl inte så speciell. Åkte iväg en sväng direkt efter jobbet sen blev det hemgång och sängen. Ungefär.
Jobbet idag igen, men nu laddar jag inför ledigheten i morgon. Får se vad man ska hitta på då. Har ju pratat med Malin om att jag kanske ska hälsa på henne!

Ser nu också att Helena hade skrivit en liten kommentar om att det är så tråkigt att jag inte skriver sånt som "hon vill veta" ;) haha.. Näru, här får du inte veta någonting. Du får fråga mig IRL! Risken är ju att fel personer läser bloggen, och då kan de ju bli knas! Såå Helena, du får läsa allt de tråkiga här och få reda på allt de roliga på annat håll :)

Nej ni, lunchen börjar ta slut! Dags att ta min kaffekopp och springa iväg..

Tjing!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: